.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلم داستانی شهدای خانطومان در مازندران تولید می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: فیلم شهدای خان طومان و حماسه دلاورمردی های مازندران در این حماسه تولید و تهیه می شود.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی صبح یکشنبه در جلسه ساخت فیلم شهدای خانطومان و اردوهای راهیان نور با اشاره به اینکه در حماسه مقاومت خان طومان ۱۳ شهید تقدیم کرده ایم افزود: حماسه دلاورمردان مازندران باید ثبت و به نسل های مختلف منتقل شود.

وی با اشاره به ساخت فیلم شهدای خانطومان اظهار داشت: باید کمک کنیم و بتوانیم شخصیت حقیقی شهدای خانطومان معرفی شوند زیر شهدای عزیز توانستند از نفس عماره بگذرند و در خانطومان حماسه آفرینی کنند.

وی افزود: همه باید برای ساخت فیلم شهدای خان طومان کمک و یاری کنند و امیدواریم فیلم ۷۰ دقیقه ای شهدای خان طومان ساخته شود.

عباس زارع معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مجوز فیلم داستانی خان طومان در معاونت هنری وزارت ارشاد اسلامی صادر شده است و با توجه به محدودیت بودجه برای حمایت از مشارکت کرده ایم.

وی با اشاره به مظلومیت لشگر ظفرمند ۲۵ کربلا عنوان کرد: امیدواریم حماسه مقاومت در خانطومان همانند لشگر ۲۵ کربلا مظلوم واقع نشود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.